Friday, October 24, 2008

pisak.

ahha.
kembali menerajui pangkalan posting nie.
aku kembali dengan rakan rumah ku yang ke-3.

die merupakan seorang pemain gitar yang sedang meningkat naek.
juga seorang drummers yang bakatnya sudah tercungkil keluar dari poket belakang seluarnye.

die juga amat berbangga bila berat badan nye mencecah 60kg.

sebelum aku mempamerkan raut wajahnya
akan aku perkenalkan serba sedikit tentang dirinya.

nama: muhammad hafiz bin ishak
nama manje: pisak
umur: 21
kelebihan: keturunan jawa (paham2 sendirilah)
status: sudah mempunyai gadis


pisak & aku sajelah keturunan jawa kat dalam rumah nie.
so, kami berdue amat berbangge kerana sudah termaktub yang keturunan jawa mempunyai ..........................................(sambung ayat nie mengikut daya kreativiti korg sendiri)

kepada peminat2 indie, boleh lah berkenalan dengan beliau.
banyak yang beliau boleh kongsi bersama nye.
pesanan penulis:
kepada rakan2 yang bukan jawa.
jangan cemburu atas kelebihan kami.
hehe.

2 comments:

Anonymous said...

aku org jawa gk...
tp xtaw pun kelebihan nya...

huhuu...

rep, mintak url blog yumi. t send kt blog aku k.
muahx!

abdul.rahman said...

yeke ko org jawa.?
cam x je.
haha