Sunday, October 26, 2008

khas.buatmu.gepeng.

cara-cara gemuk kan badan.?

1 - makanlah makanan yang mengandungi kolestrol yang tinggi.
(mcd ke kfc ke pizza ke.tapi kene kongsi ngn aku.bru leh gemok)
2 - kurangkan bersenam
(xpayah nak gedik2 kua kn peloh)
3 - perbanyakkan tido
(tido membuat anda kelihatan lbey gemuk.lebih afdhal, tido lepas makan)
4 - perasan diri anda gemuk
(anda memang sentiasa perasan diri anda gemok, so teruskan je)
5 - lastly, berjumpa dan meminta pendapat dari org2 gemuk
(jumpe lah tampoi dan meminta pendapat beliau)

sapekah gepeng.?
nie ha gepeng
inikah gepeng.?
tepat sekali.
nama sebenar azri aris
haha.

pesanan penaja:
ko jgn mara aku gepeng.
tampoi, ko pon jgn mara aku.
haha

4 comments:

Anonymous said...

hahahahaaaa

cemerlang sial gmbr mase muda2! hot beb!

Anonymous said...

akan aku cuba praktiskan latih tubi utk jd gemuk itu!

abdul.rahman said...

aku nasihatkan.
jumpe tampoi dulu.
minx pedoman dari die.haha

Anonymous said...

dem ape..kaut sial nme aku kne petik..haha.kutang ckp aku lbeh kurang amer dowh..

mksodnye aku da kros cm amer ke amer da montel sket cm haku???