Wednesday, November 5, 2008

1st.day.final

today.
cewaah..omputeh plak aku.
haha
bermule lah ari 1st final ktorg.
1st paper, hydrology.
soklan abes sastera.
igt kami2 nie amek sastera ke.?

pasnie, environmental plak.
pergh.
rabak mat paper nie.

rabak ke bak rabok ke,
tu ketepikan dulu.
actually(ayat aswadi)
tujuan post nie
nak nunjuk pic ari 1st final exam.
hehe
pesanan pemeriksa:
gambar nie hasil tangkapan dari phone amir syam
so, mari same2 ber terime kasih atas phone.
kpd fara,
hang jgn bangga plak.
aku dok puji amir je tau.
ahhaa

7 comments:

Anonymous said...

rep.. suke ati je mention name aku kat situ.. saman sekali kang!!

AL journey said...

aku ade ternampak seseorng yang sgt kacak disitu..

tapi Bukan arep!!

tteeett..

abdul.rahman said...

Anonymous:
aku nede mention name sesape.
huk3.
nak aku padam ke.?
mcd se.
haha

NANA_arizona:
yeke.?
hmm.
aku nk teke lah.
klu xsilap aku,
aku nampak.
nampak.
aswadi.
tol ke.?
haha

Anonymous said...

rep..ko mmg kacak..mcd se!!hahaha..

abdul.rahman said...

msd je ke?
kfc xmau.?
haha

Farah Nadiah said...

rep..mne citer baru??rindu seyh!!

Restless Bitch said...

wakakak xle blahhhhh
adei..
adei...
muka xle blah
pdn muka ko ad final lg!
ngengehh